20.10.2022

THE CHANT OF TREES - Muzyka Żywiołów


THE CHANT OF TREES
to medytacyjny zespół folkowo-metalowy z Francji, jego twórcą jest Zahaah, wokalista i gitarzysta Black Viking Metalowego HIMINBJORG. Przygotujcie się na wyjątkowe dźwięki. W dużym uproszczeniu można napisać, że ogarną Was odgłosy ziemi, lasu, wody, powietrza... Możecie być pewni, na tym się nie skończy... będzie też i ogień. 





Zahaah otoczony przez przyjaciół, stworzył projekt muzyczny, przepełniony magią Natury i pierwotnym mistycyzmem. Już uspokajam ;-) Co to to nie, nie jest to muzyka miałka i nudna, znjadziecie tu sporo elementów metalowych, ostrych gitar, mocnych wokali i wiele innych smaczków tak bardzo charakterystycznych dla twórczości HIMINBJORG

THE CHANT OF TREES, choć momentami bywa zadziorne i buntownicze to w rzeczywistości przede wszystkim, bardzo relaksuje. Znajdziecie tu dużo tradycyjnych ludowych instrumentów, piszczałek, akustycznych brzmień gitar, czystych wokali, odgłosów ptaków, głebokich, majestatycznych zaśpiewów.

PIEŚŃ DRZEW jest obcowaniem z lasem i naturą. Ten rodzaj muzyki można wykorzystać do pracy, nauki, relaksu, ukojenia nerwów, walki ze stresem, tak ważnej dla nas wszystkich zwłaszcza w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie. 


Zahaah o swojej twórczości:

"- Pieśń drzew to muzyka, którą zacząłem komponować w latach 90-tych. To muzyka, którą poczułem w sobie, gdy miałem 20 lat i odkryłem wszechświat duchowości i animizmu. Spędzałem czas spacerując i medytując w moich górach i lasach z mojej ziemi. Mój starszy brat był fanem Iron Maiden, kiedy miałem 11 lat. 
W wieku 16 lat odkryłem Slayera, Metallikę, Megadeth i postanowiłem nauczyć się grać na gitarze basowej. Później blisko 20 (zacząłem słuchać) Bathory, Ulver, Enslaved, Kampfar, Burzum. Zrozumiałem, jaką mam w sobie muzykę, głos tradycyjnego europejskiego ducha. W 1995 zacząłem komponować muzykę The Chant Of Trees

Oczywiście myślę, że okres lat 1995-99 był najbardziej zdeterminowany w moim życiu. Czas odkrywania i pierwotnych wyborów. Dla wszystkich był to intensywny magiczny rozdział; black metal i death metal były na szczycie, wydano najlepsze albumy z tych gatunków, magia, czary, duchowe poszukiwania. Musiałem zrozumieć, kim jestem i która droga jest moja. 

Każdy utwór Himinbjorg, mówi o tym. Cała rzeczywistość, którą widziałem, dotykałem lub obawiałem się swoją duszą, jest w nim. Nie szukam inspiracji. Muzyka pojawia się sama, wtedy gdy nadchodzi jej czas. Pod koniec lat 90'tych. komponowaliśmy jeden album rocznie, było to czym żyliśmy, trochę szalone, bardzo intensywne! Minęły lata, wszystko zabiera więcej czasu, pobudzenie odeszło, trzeba więcej przestrzeni aby umożliwić zaistnienie głębszej i eksperymentalnej percepcji..."



THE CHANT OF TREES to z pewnością wyjątkowy zespół, odwołujący się do muzyki relaksacyjnej ale także i poezji. Ich twórczość jest czymś, co z pewnością ukoi zmaltretowaną duszę, wprowadzi w stan nieważkości, uspokoi  "zbuntowane"ciało. Zdecydowanie polecamy, znajdziesz tu wyjątkowy sposób na oderwanie się od wszystkiego, co cię niepokoi. Wykorzystaj swój czas, spaceruj na łonie natury, daj się ponieść ciepłym powiewom wiatru, koniecznie przy dźwiękach THE CHANT OF TREES.


Tracklist:

1. The Chant of Trees
2. Along the Stream
3. Gaze of Time
4. The Boundless Seas Part 1
5. The Boundless Seas Part 2
6. Heilaah
7. War Day
8. Shaman
9. Springtime of the Soul
10. The Absolute
11. The Dawn